fredag den 3. januar 2014

SILICA piller | love til dem

Hej Bloggen.
Dagens indlæg er en smule specielt, og nu må i ikke tro at jeg vil ha' jer til at tage farlige piller. De her piller er helt naturligt lavet, de er fyldt med fibre som gør dit hår stærkere og længer på kort tid. Det samme gør de for neglene. Jeg har taget de her piller i en måned nu og jeg kan allerede se en forskel! Mit hår er vokset 3 cm. på en måned, hvor håret normalt kun vokser 1 cm. 
Jeg har lige brugt et glas op, og har købt nogle andre fra apoteket. De er ikke specielt dyre, men start med den mindste "pakke" for at se om det overhovedet er noget for dig. Den her slags pille skal man tage tre af enten på samme tid, eller i løbet af dagen. 
Jeg håber at det her indlæg var nyttigt. Kys til jer! ;) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar