lørdag den 21. september 2013

Lejrskole 2013

Hej Bloggen!

Jeg var på Lejrskole for et par uger siden. og tænkte. Hey? hvorfor ikke lave et indlæg om det:-)
så det har jeg valgt at gøre!
Vi var i Silkeborg, eller.. vi var i en lille by kaldt Gjern.
Det var den bedste tur nogensinde! Jeg var sammen med alle mine bedste venner, plus. At vi lavede en masse sjove ting! vi var ude at sejle i kano på Gudenåen, vi shoppede i Silkeborg og HYGGEDE os ekstremt!<3
Jeg var så glad for at vi fik den her tur , pga. at vi jo går i 8. så der er kun 2 år tilbage af folkeskolen.
Vi vil jo gerne have en masse gode ting ud af de 2 år!<3 Så jeg har sat nogle billeder ind, for at i kan få et indblik i hvem jer er, og hvem mine venner er!
knus!

Links.
Facebook
Instagram
Twitter














Ingen kommentarer:

Send en kommentar