torsdag den 19. september 2013

One Direction i Parken

ONE DIRECTION I PARKEN


Hej bloggen.
jeg laver det her indlæg pga. at jeg er en KÆMPE One Direction fan. 
1D kommer til DK d. 16. juni, og de har været i DK èn gang før. De var i Forum på Frederiksberg i maj. Jeg var så heldig at være der og havde den vildeste oplevelse i mit liv. Jeg mødte en masse søde mennesker, plus. At jeg fik muligheden for at være 3 meter fra selveste Louis Tomlinson. Niall, Zayn og Louis spillede fodbold ude foran Forum, et par timer inden koncerten.
Han sparkede bolden over mod fansene, og kom så gående.
Os der stod lige foran hegnet, var så heldige at få et billed af hvor han vinkede til os. Jeg begyndte at fælde tårer. Det var så vildt. 
Jeg kunne slet ikke fatte at jeg lige havde set Louis. Well. 
Koncerten, ja.. den var fed! musikken var go'. De er i det hele taget bare nogle skide søde drenge!<3 jeg elsker dem højt.
hvis du har været til en koncert, ville det vare super dejligt hvis du ville skrive en kommentar om din oplevelse. Jeg vil med glæde læse den!:-D

Kys!


Links.
Facebook
Instagram
Twitter








Ingen kommentarer:

Send en kommentar