mandag den 23. september 2013

Mine Favoritter ~ September

Hej Bloggen.
Indlægget idag kommer til at handle om mine månedlige favoritter:-) og som I kan se er det September-favoritter i dag (Som i kan se på titlen).
Da det her er mit første "favorit indlæg" vil jeg lige skrive nogle "facts" ind, så I er informeret om disse indlæg.

De kommer èn gang om måneden (oftest i slutningen)
Jeg har mellem 5-10 ting med hver gang.
Jeg gør det ikke for at blære mig med mine ting.
Og det er for jeres skyld at jeg laver dem, så hvis I ikke kan lide dem, så skriv en kommentar.

Favorit nr. 1

MAXFACTOR masterpiece high definition mascara, 80 kr.














Favorit nr. 2
e.l.f under eye concealer and highlighter, 40 kr.

Favorit nr. 3
Schwarzkopf Gliss Hair Repair, daily oil elixir, 80 kr.


Favorit nr. 4
MONKI SWEATER, ca. 200 kr.


Favorit nr. 5
MAC fix+, 155 kr.











Favorit nr. 6
2 halskæder fra H&M, 40 kr. stk.


Favorit nr. 7
One Direction parfume- Our Moment, 50 ml. 380 kr.





KNUS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar