fredag den 11. oktober 2013

Dr. Martens ~ love

 Hej Bloggen. I know. I know.. Der er gået rigtig lang tid siden sidst. Det må i undskylde! Min undskyldning er at, jeg ikke har haft tid + at jeg ikke rigtig har haft nogen inspiration...
En af mine veninder har lavet et indlæg på sin blog idag, som handler om hendes nye støvler( som er super fede! ) og der fik jeg så min idé. Jeg ville lave et indlæg om mine ELSKEDE støvler. Jeg har haft de her super lækre Dr. Martens støvler i godt 1,5 år nu. Jeg har mine i mat sort. De er dog GODT BRUGT, men det synes jeg egentlig bare gør dem federe.
De er selfølgelig i ægte læder, og rigtig rigtig god kvalitet. Jeg anbefaler dem stærkt! Selvom de er på den "dyre" side af skalaen. De koster lige omkring 1000 kr. men er helt klart det værd:-)

- Josephine Marie 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar