søndag den 27. oktober 2013

Favoritter ~ Oktober.

Hej Bloggen!
Det er blevet tid til mit 2. Indlæg om månedlige favoritter. Det er oktober favoritter denne gang (obviusly) og jeg synes bare at vi skal komme igang. Jeg har blandede ting at vise jer. - tøj, lys, hudpleje osv. 

Det første er IKEA duftlys. De er FANTASTISKE. Det røde er med "bær" duft, og det grønne er "æble" de koster 10-20 kr. 

Den næste favorit er det her ADIDAS "net" jeg har været vild glad for det, bla. Til træning. Det koster ca. 30-50 kr. Og kan købes i sportsforetninger og nogle tøjbutikker.

Uuuuh! mine elskede Dr. Martens selfølgelig! Jeg kan ikke leve uden dem. De er rigtig gode til det her mixede vejr, og koster lige omkring 1000 kr. 

- tør hud! Den her favorit er min LEMONY FLUTTER fra LUSH. Jeg har brugt den på mine hænder, ben og arme. Det er lidt ligesom en scrub, og kan desv. Ikke prisen, da det var en gave.

MAC MAC MAC. Den her fix+ fra mac.. Ja, hvad kan jeg sige. De er abselut uundværlig, jeg har brugt godt halvdelen, og skal helt klart have den igen! Den koster 155 kr. og er alle pengene værd. For mig virker den bedst hvis jeg bruger den om aftenen og efter at jeg har påført min make up. 

Så har jeg min elskede jumper fra H&M. Den er bare det bedste! Jeg har brugt den non stop i denne måned. Den koster 80 kr. Og er helt sikkert et must i min garderobe!

Denne favorit er lidt anderledes. Men det er min JUMBO TEKOP fra IKEA, den er dejlig stor, så der kan være en masse i den! Jeg kan desv. Ikke huske prisen, men jeg vil skyde på omkring de 40-50 kr.. 

Kys Josephine Marie. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar