onsdag den 2. oktober 2013

Tangle Teezer + lidt snak ~

Hej Bloggen.
Jeg undskylder for at der er gået så lang tid mellem mit sidste indlæg. Jeg kan fyre en masse dårlige undskyldninger af, men grunden er alså at vi har rigtig mange lektier for. Jeg har brugt dagen idag på, at være "halv syg" + at vi har danskstil for til på fredag.
Anyways!(alt for lang start)
Dagens indlæg kommer til at være en "anmeldelse/review" på min Tangle Teezer. Jeg har den blå/pinke slags, som er beregnet til "mellemlangt" hår. Jeg ved ikke om de er lavet til forskellige slags hår, men damen ved kassen(jeg har købt den i Tyskland) sagde at den var fin til mit hår. I DK er den lidt dyr! Den koster omkring 150-200 danske kroner!:O så da jeg så den til de 120 kr. i Tyskland, tænkte jeg bare, "den SKAL jeg have!"
Anyways, jeg synes at den her børste er lidt overvurderet, i både pris og bedømmelse. Den er god nok, men den heder trodsalt TANGLE TEEZER og man kan sagtens mærke når den sidder fast i ens hår. De siger at den reder alle knuderne ud, uden at man kan mærke det, men NEJ. Man kan sagtens mærke det. Anyways(det ord bruger jeg alt for meget, sorry.) det her indlæg langt.


Knus.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar